Inte så roligt...

Är inte så lite less på tillvaron just nu, känns som om det inte händer några roliga saker nå mer, bara tråkiga :(
Lördags var ju inte direkt en lyckad kväll...satte nog sina spår även om man gärna vill tro annat.

Gjorde ju även en dum grej igår, naturligtvis. Kan jag bara inte låta vissa sker bero, måste jag alltid förstöra allt!
Kan ju skylla allt på tidigare negativa händelser, men om sanningen ska fram är jag inte säker på att det förklarar allt.

Är less på mig själv och de flesta i min omgivning. Ingen verkar vilja göra de saker jag vill göra och allt är bara piss och skit. Tacka vet jag syrran som aldrig sviker! Betydligt bättre och mer värdefull än alla kompisar och killar gemensamt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0